Sınava Bir Mola - Sınav Kaygısına Yönelik Rahatlatıcı Grup Çalışması

  • İyi Şeyler’ de 8. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Grup Çalışması Başlıyor!

     

    Sınav kaygısı yüzünden uykun kaçabilir, sınava girdiğinde aklındaki tüm bilgiler kuş gibi uçup gidebilir. Bedeninde daha önce olmayan bazı durumlar ortaya çıkabilir: 

    Ellerin terleyebilir ya da uyuşabilir, miden bulanabilir. 

    Bunların hepsi yalnızca sana özgü değil birçoğumuzun yaşadığı durumlardır. 

    Önündeki sınava ait tüm bilgileri bilsen de, eksikliklerini tamamlayıp sınava hazır olduğunu düşünsen de, bir yeri gözden kaçırmış olabilir misin?

    -Duygusal Hazırlık!

    Sınav sürecinde çoğu zaman duygusal desteğe, kendimizde motivasyon oluşturacak kaynaklara ihtiyaç duyarız.

    Bunları seninle aynı süreçten geçen arkadaşlarınla keyifle ve samimi bir ortamda öğrenmek ister miydin? O zaman bu grup tam da senin için!

    Kıymetli anneler babalar, çocuğunuz önemli bir süreçten geçiyor ve  siz bu süreçte onların en büyük destekçilerisiniz. Süreç aynı zamanda sizler için de zorlayıcı olabilir, bu zorluklar konusunda destek almak isteyebilirsiniz.

    Bu program, çocuğunuzun zorlayıcı duygularını tanıması, kabul etmesi ve onlarla başa çıkabilme becerilerini edinmesi için tasarlandı. Bu öğrenme süreci; grup ortamında, akranlarıyla beraber keyifli egzersizlerle gerçekleşecek.

     

    Grup çalışmasıyla; 

    – Sanat Terapisi etkinlikleri ile duyguları tanıma ve ifade etme

    – Kaygıyı azaltmaya yönelik Kabul ve Kararlılık Terapisi egzersizleri ile anda kalma ve kabul çalışmaları

    – Baş etme becerilerini öğrenme,

    – Hedef koyma, plan yapma, kontrol gibi önemli hayat pratiklerini içselleştirme

    – Kendi metodlarını keşfederek ilerleyen süreçlerde kullanmalarını hedefliyoruz. 

    Unutmayın zor bir sürecin içinde, duygusal hazırlık nefes almak gibidir. 

     

    Atölye Tarihleri: Nisan – Mayıs 5 Hafta

    Atölye Günleri: Cuma

    Atölye Saatleri:  18.00 – 19.00 (1 Saat)

    ➔ Sanat Terapisi etkinlikleri ile duyguları tanıma ve ifade etme
    ➔ Kaygıyı azaltmaya yönelik Kabul ve Kararlılık Terapisi egzersizleri ile anda kalma ve kabul çalışmaları
    ➔ Baş etme becerilerini öğrenme,
    ➔ Hedef koyma, plan yapma, kontrol gibi önemli hayat pratiklerini içselleştirme

    ✔ Zorlayıcı duyguları tanımak ve baş etme becerilerini kazanmak
    ✔ Anda kalma çalışmaları
    ✔ Kaygı anında yapılması gereken pratikler
    ✔ İdeal belirleme ve etkili bir program oluşturma
    ✔ Kontrol becerileri ve öz düzenleme becerilerini kazanmak

  • Kaygının olumlu bir yanı olduğunu hiç düşündün mü? O halde bize katıl ve hep beraber bir daha düşünelim

    Ayrıntılı Bilgi İçin
    0 532 132 27 37 bilgi@iyiseyler.com.tr